I LOVE SUSHI HEERHUGOWAARD

Recentebeoordeling


4 sterren uit 366 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Heerhugowaard. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 15:57 Top
9 jun 2026 om 20:58 ruim 2 uur op bestelling moeten wachten
4 jun 2026 om 12:23 wel handig als er met cash betaald word om ook wisselgeld mee te geven
3 jun 2026 om 22:56 was slecht verpakt en oude sushi had al een lichte zure smaak. was totaal niet vers
31 mei 2026 om 0:41 de bezorging duurde heel lang maar het eten was wel echt lekker
28 mei 2026 om 20:57 Eten was oké, bezorging duurde 1,5 uur.
26 mei 2026 om 19:43 Goed eten en levering op tijd
23 mei 2026 om 21:53 De smaak was normaal. Het was niet heel bijzonder en je merkte dat de vis niet echt lekker gemarineerd was of gebruik was gemaakt van een saus o.i.d.
19 mei 2026 om 19:54 vreselijk
10 mei 2026 om 20:34 Veel te laat? Op tijd besteld en alsnog te laat.
9 mei 2026 om 7:35 Heerrlijk
8 mei 2026 om 20:57 sushi was 1 bonk rijst. Echt niet oke dat het zo plakkerig is